Dear Santa..

I November har jeg bursdag og så er det jul….

dette er hva som står på ønskelisten..

Dekorativ kunst “Urchin” som i kråkeboller..istedetfor et bilde på veggen fra The Apartment.dk. Og verdens fineste lampe fra Gubi..designet som et lite skjell i messing..sukk.:)

Stol fra Muller van Severen og mer kunst..får aldri nok, detter er et nydelig verk fra Amerikanske Tracie Cheng som har bildene sine på Saatchi Art.

Snart må jeg jo få drømmesoafaen min “Tiki” designet av Andreas Engesvik for Fogia:) Og når kommer egentlig stolen min “Lille Petra” fra &Tradition?

En skikkelig lampe med stor L Danske fra Nuura Lighting er også høyt på listen, sammen den klassiske “Snoopy” fra Flos. Også har jeg sett lenge på disse fine kunstverkene til Danske WulfWinding…så da er det vel bare å drømme videre…

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg