Snapshots fra jobb

Her er et par snapshots fra forrige ukes styling..

alltid gøy på jobb når man har masse fint å pynte med;)

Dette var forresten et fantastisk hus, så gleder meg til å se bildene når de kommer.


 

Hjemmekontor..

Når det er så kaldt og mørkt ute om dagen, er det deilig å kunne ha litt hjemmekontor

med fyr i peisen og en god kaffe på presskanna:)

Ha en fin tirsdag!