August starter med fornyelse..

Siden det er 1.august og jeg klør i fingrene etter et nytt prosjekt hjemme, så er det nå kjøkkenet som skal få seg en liten makeover.

Det er ikke så lenge siden jeg malt veggene på kjøkkenet, men jeg må si at jeg ikke har slått meg helt til ro med fargen valgte.

Tror rett og slett den ble litt for kjedelig, og kontrasten ble så liten.

Men inspirert av vær og vind de siste månedene så kommer det en helt ny farge på veggen, pg har allerede prøvemalt litt..og det ser helt supert ut!

Jeg viser mer og forteller mer om valget når det er ferdig….så stay tuned:)

2 kommentarer
    1. Spennende! 🙂 Kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt spotskinnene du har i kjøkkenet ditt? De var veldig pene og «usynlige» 🙂 Hilsen Maria

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg