Ny bildevegg på hjemmekontoret

Reklame | Desenio

(I samarbeid med Desenio)

Nå er jeg klar for nye prosjekt og stylinger igjen etter en lang og god påskeferie – batteriene er ladet opp og det er vår i luften:)

Jeg elsker den nye bildevgeggen min, og hvis du sjekker ut Desenio.no så får du 25% ved å bruke kodeord “RIKKES” på dine bestillinger mellom 3-5 april.

Det er masse fint å velge i, men mine favoritter her på kontoret er Positano, Pink Sky palmtrees og Shaperalito.

*Koden gjelder ikke handpicked-/collaboration posters eller rammer.

Finn inspirasjon på Desenio.no sine sider til abstrakte bilder, naturfoto, illustrasjoner og fargerike fotografier og rammer som de jeg har på veggen.

Finn bilder og rammer på denne siden!

Ingenting bedre enn fine bilder på veggen, sol inn vinduet og friske blomster på kontorpulten:)

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg