DIY julekrans

Jeg har ikke så mange juletradisjoner..

men det jeg alltid synes var så hyggelig når jeg var liten var å ha juleverksted, som da også innebar å lage julekrans til døra.

Så i år hadde jeg mitt eget lille juleverksted hjemme i stua:)

Jeg kjøpte kransen og granbar på Plantasjen og pynten fant jeg billig hos Søstrene Grene.

Det er mulig det blir enda en til da det var så gøy:)

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC
og slik ble resultatet…
SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg