Hjemme på kjøkkenet

Kjøkkenet begynner å bli sånn som jeg vil ha det…det tar jo alltid litt litt tid å finne ut av hvor man skal ha ting,

og hva som skal få lov til å stå fremme på kjøkkenbenken:)

SAMSUNG CSC

Når jeg var i Paris i helgen hadde jeg også så flaks at jeg fant bildet jeg har villet ha så lenge på Lumas. Bildet som heter “Girl with a fish” er egentlig utsolgt i det store formatet, men de hadde en limited edition av dette lille med ramme.

Jeg føler det var prikken over i`en..siden det er lite rødt tema på kjøkkenet allerede.

Ha en fin torsdag!

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
 

1 kommentar
    1. Hej Rikke
      Har set dit røde spisebord på andre billeder og jeg synes bare det er så flot. Hvor er det fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg