Barndomsminner…

Eke tregulv for meg er faktisk veldig gode barndomsminner…det er noe med det varme, sjarmerende og unike tregulvet som man blir så glad i.

Jeg husker spesielt godt på sommeren når vi lekte ute i hagen, badet i sprederen og løp inn over tregulvet på kjøkkenet for å hente oss saft…våte små føtter med rester av gress som løp inn og ut av huset…det er nesten som om man lukter de gode sommerminnene der:)

Med tanke på at jeg selv har så gode minner til tregulv, så skal jeg passe på at også mine barn sitter igjen med den følelsen og de samme minnene, så husk at når du skal velge gulv er dette noe som du og familien din skal bo med i mange år, og husk at tregulv bare blir finere med årene.

Gå derfor ikke kun for trender men ta deg god tid til å kikke, og finn ut hva som befinner seg der ute.

Tarkett har et bredt og godt utvalg av tradisjonelle gulv, mørke, lyse, brede og smale planker – selv fant jeg mitt favoritt tregulv hos Tarkett og er utrolig fornøyd med valget. Vi endte opp med et tradisjonsrikt Hollandsk rutete mønster fra Noble Eik Scandinavia, noe som passet til den gamle bygårdsleiligheten vår.

Det er noe med helt nye, freshe og lyse tregulv…det har virkelig gitt nytt liv til leiligheten, og det hjelper til å skape en helhet.

Sjekk ut hele historien min på Tarkett sin Facebook side her eller trykk på bildet under!

video:rikke gulveterditt
 
Finn masse fin inspirasjon hos Tarkett her og lykke til med valget!
 
Sponset innlegg
 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg