Min egen keramikk…

Jeg har gått på verdens beste kurs den siste måneden, nemlig keramikk-kurs.

Det har vært så gøy å holde på med leire igjen, men de to timene vi har hatt disponibel på hvert kurs har vært altfor lite…for dette er virkelig noe jeg kunne sittet med i flere timer. Jeg husker at jeg synes det å jobbe med leire var gøy allerede på barneskolen, så nå å endelig få lære å dreie, bygge og dreie av var utrolig gøy og lærerikt.

Siden det var så få timer så fikk jeg ikke laget så mye – men det ble iallfall til noe..og her ser dere resultatet før det er brent og glasert.

Flere bilder kommer når det er helt ferdig og jeg har det hjemme på bordet mitt;)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg