Nye fargekombinasjoner

Det er klart at nå som jeg endelig pusser opp, og ikke minst pusser opp med en annen, så er det på tide med nye farger og nye fargekombinasjoner. Det er blitt noen kompromisser..og ja vi skal faktisk ha noen hvite vegger..he he..men jeg er så utrolig glad for at min kjære har sansen for det estetiske, sansen for kunst og ikke minst at han er  glad i farger han også!

Så en ny fargekombinasjon vi skal ha i den nye leiligheten vår er rød og grønn!

Det høres kanskje ikke så kult ut når du bare hører det..men her ser du noen gode eksempler på hvor vellykket det kan bli.

Vi skal ha denne kombinasjonen på kjøkkenet….og jeg gleder meg til å vise det frem:)

Inspirasjonsbilder fra Pinterest

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg