Fransk inspirasjon

Hvor fantastisk er ikke dette hjemmet i Lyon Frankrike…jeg kunne flyttet rett inn!

Dette er absolutt inspirasjon som jeg har sett på til leiligheten vi pusser opp, og jeg er veldig glad for at vi har valgt å gå for paneler, rosetter og stukkatur når jeg ser dette!

Jeg elsker hvor lyst og stort det blir med de hvitmalte veggene og med den høyden under taket – de har valgt en romløsning hvor de kan gå i “loop” rundt hele leiligheten, og det er også noe vi har lagt stor vekt på nå som vi pusser opp. Det å åpne vegger og kunne ha muligheten til å rundt hele leiligheten er noe som får leiligheten til å virke større, så absolutt noe å tenke på når man skal lage gode romløsninger.

Elsker den fantastiske skyvedørsgarderoben og de duse fargene på soverommet.

Gulv i forskjellige mønster gjør det helt unikt og hvert rom mer spennende – store deilige grønne planter gjør den ekstra lille finishen.

Delikat tynn marmorbenekplate på kjøkkenet, og fine messingdetaljer på den elllers så enkle trehylllen.

Klassiske designmøbler i fin harmoni med flott stukkatur og nydelige dørkarmer.

En smart løsning å sette inn en daybed som fyller hele hjørnet i rommet.

Drømmekjøkken og med en fantastisk kjøkkenøy i marmor som gså blir en forlengelse av spisebordet.

Du kan lese hele reportasjen her i Vogue!

 

 

3 kommentarer
    1. åhhh.. for en fantastisk fin leilighet!! kjenner jeg blir småmisunnelig over alt de har der.. hehe.. flott høyde under taket, god romfølelse, smakfulle detaljer og en luftighet som jeg drømmer om… elsker gulvet og de harmoniske tidløse fargene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg