Moodboard kjøkken

Jeg jobber fortsatt med farger og diverse materialer til kjøkkenet.

Vi har valgt grønt Superfront kjøkken(juuhuu) og selve leverandøren som skal levere benkeplaten, men ikke selve benkeplaten og veldig usikker på om vi skal ha marmor, kvarts eller granitt..

Det er jo desverre ikke så veldig anbefalt med marmor som benkeplate pga at det ikke tåler så godt syre etc, og blir fort flekkete…men det er jo utrolig fint da;)

Men det er også mye annet kult man kan velge…så jeg får bare fortsette å lete!!

5 kommentarer
    1. Først og fremst må jeg bare si at jeg elsker bloggen din, og gleder meg veldig til å se hvordan ditt nye hjem blir! Du er så kreativ, og ikke redd for å prøve nye ting. Ekstra morsomt i et land hvor de fleste av oss tar trygge valg og ender opp i identiske hjem. Inspirert av deg og Abigail Ahern har jeg for første gang begynt å få et personlig hjem som gjenspeiler hvem jeg er. Gøy!
      Det er et rom i huset jeg sliter veldig med, og det skyldes en rød sofa som jeg ikke vil kvitte meg med selv om fargen er “umulig”. Jeg vil ikke ha hvite vegger, hvilken farge velge da? Jeg liker en begrenset fargepalett. Fargene i resten av huset er blå og grønn (så du kan skjønne at rød er en utfordring!).
      Ønsker deg en fantastisk helg!

    2. Som en kommentar til kommentaren min ovenfor… Jeg har lagt min elsk på ørken farger. Kan ørken farger kombineres med rød (aldri sett det) og kan jeg ha et rom i slike farger og likevel skape en helhet med blå og grønn i resten av huset???

    3. Hei hei, så hyggelig å høre:)

      Rødt er fresht og veldig kult med andre farger som grønt, blått og rosa..men da må du finne de riktige fargetonene ellers kan det bli litt krasj.

      Men hvis du liker litt type jordfarger så anbefaler jeg deg å se i Jotun sine fargekart som “Reflections of Earth”, “Everyday Beauty” og “Everyday Simplicity”.
      Rødt og grått er også veldig lekkert da:)

      Lykke til!!

      Anonym:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg