Inspirasjon til oppussing

Moodboards er noe jeg bruker i jobben min hele tiden – det er et perfekt verktøy i starten av et hvert nytt interiørprosjekt.

Akkurat nå samler jeg inspirasjon til vår leilighet, og til oppussingen jeg håper kan starte i høst.

Denne gangen ønsker jeg å pusse opp hjemme slik at det blir en klassisk og varig leilighet, og med masse fine materialer av god kvalitet – en god mix av treverk, marmor, stål og messing. Til slutt er det møblene, dekorbelysningen, puter og planter som skal få gjøre den siste finishen og få det “lille ekstra”  uttrykket som jeg er alltid er på utkikk etter.

Så om du skal pusse opp, finn bilder av farger, møbler og materialer du liker og sett det sammen i en collage/moodboard – på den måten er det enkelt å se hvilket uttrykk og stil du er ute etter, også er det en veldig morsom og kreativ prosess:)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg