Mitt siste designprosjekt

Her er en leilighe jeg har designet for Bonum AS, det er en leilighet på Skillebekk som snart legges ut for salg!

Jeg har stått for planløsning, kjøkken, bad, gulv og farger….

Det sorte stilrene KVIK kjøkkenet har fått en en litt mykere look med hvit benkeplate og duse blå vegger, valgte ikke overskap men heller en øy med oppbevaring og enkle Lakk hyller fra IKEA. Lyse tregulv gjør leiligheten lys og elegant. Badet har fått enkle hvite 30×60 fliser på halve veggen, og så er det malt i en lys grå farge over, denne fargen går fint med fargen i gangen, soverommet, stue og kjøkken, på den måten blir den en helhet. Stuen er malt i to forskjellige gråfarger, en på vegg og en annen på nisjene i taket.

Så hvis du er interessert i å flytte inn her så er det bare å følge med på finn.no de nærmeste dagene:)


5 kommentarer
    1. Jeg er så lei de hvite veggene hjemme hos oss og ønsker litt mer farge. Jeg ser for meg noe lyst grått med en nyanse av blå, evt noe grå-grønt. Fargene forandrer seg veldig fra rom til rom, men jeg ville vært veldig takknemlig hvis du kunne dele noen fargekoder med oss. Jeg liker veldig godt de fargene du har i ditt eget hjem, og fargen du har brukt i denne leiligheten.

    2. Hei, Utrolig flott leilighet. Er så glad jeg kom over denne bloggen 🙂 Jeg lurer veldig på hva gulvet du har valgt her heter? Akkurat slikt gulv jeg er på jakt etter. Rett og slett helt perfekt 🙂

    3. Hei Rikke!
      Det er rett og slett en nydelig blogg du har. Masse deilig inspirasjon!
      Blogginnlegget her, “Mitt siste designprosjekt” ser vi at det er benyttet et Kvik kjøkken, og vi lurte på om vi fikk lov av deg til å dele bloggposten og bilde/bilder i en Facebookoppdatering på siden vår http://fb.com/kvikskoyen
      Vi linker selvfølgelig tilbake til din blogg eventuelt Facebookside dersom du har det.
      Håper du synes dette kunne vært gøy. Vennligst gi oss en tilbakemelding på epost [email protected]
      Ha en fantastisk fin helg!
      Mvh, for Kvik Skøyen
      Glenn Valen-Utvik

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg