På stylingjobb for Choice

Jeg er så heldig å få jobbe med det jeg liker aller best – interiør, vakre ting og styling!

Nå om dagen er jeg med min sjef og gode kollega Karina på Eske Interiør, rundt om i landet og styler nye restauranter på nye Choice Hotell. Det er Karina som har kommet opp med styling-konseptet, og alle produktene er fra butikken.

Sist uke var vi  Stockholm rett før åpning, og i går var vi i Bergen….og jeg synes resultatet av hyllene(som vi har ansvar for)blir så utrolig freshe, og sammen resten av innredningen og interiøret blir det super bra!

Litt vanskelig å få tatt bilder av det..da ikke alt er ferdig og det jobbes overalt i lokalene, men her får man iallfall et lite inntrykk:)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg