En ny favoritt

For meg som er i overkant glad i pasteller og den retro stilen, så er det nye merket Warm Nordic helt i min interiørgate:)

 

Jeg ble først oppmerksom på dette nye merket da jeg var på Stockholm Furniture Fair tidligere i år, og det var en dragningskraft som tok meg bort til standen deres..nydelige farger og ikoniske designmøbler i en ny drakt.

På torsdag skal jeg besøke deres nye showroom i Oslo, så da kommer det flere bilder!

Liker du Skandinavisk design og retro med pasteller…ja da er dette merket for deg – jeg har plukket ut mine favoritter i en liten collage her…you like?

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg