Prosjekt Sveitservilla

For en tid tilbake hjalp jeg min fine kunde Mette med deres gamle Sveitservilla.

Mette og familien trengte hjelp til å velge farger som passet til det gamle huset, og som hjalp til å bevare den autentiske Sveitservilla-stilen.

Det er alltid gøy når kunder ikke er redde for å prøve ut farger på vegger og gulv:)

Her er noen bilder fra en reportasje som vi også har fått publisert i Bonytt.

Ønsker du hjelp med interiør eller farger?

Ta kontakt med meg på [email protected]

Ha en fin og fargerik dag:)

 

1 kommentar
    1. Før kjøp av møbler for en ny leilighet spurte jeg venner til å samle ulike meninger. Noen fortalte meg om Front butikken, som tilbyr produkter på nett. Det viste seg at de har veldig fine møbler til rimelige priser. I begynnelsen kjøpte jeg en salongbord der for å sjekke ytelsen og kvalitet. Bordet er godt laget og ser fantastisk ut. Jeg vil sikkert kjøpe noe annet fra dem, fordi jeg ikke har sett ennå så pent laget møbler til en så gunstig pris.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg