Loftsleilighet i New York

1116-meg-ryan-soho-loft-8

Meg Ryan har et tydeligvis flere talenter enn kun skuespill, og dette hjemmet er jo tegn på at hun har god sans for interiør og design. Dette er loftsleiligheten hennes i New York, og det er ikke hennes første renoveringsprosjekt..og det ser man tydelig med på tanke på hennes nøye gjennomtenkte stil og interiør.

Sjekk spesielt det nydelige kjøkkenet og herlige badet – fin inspirasjon på en ellers grå mandag!

1116-meg-ryan-soho-loft-11116-meg-ryan-soho-loft-31116-meg-ryan-soho-loft-41116-meg-ryan-soho-loft-6  1116-meg-ryan-soho-loft-91116-meg-ryan-soho-loft-101116-meg-ryan-soho-loft-111116-meg-ryan-soho-loft-12

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg