Bling på kjøkkenet

Nå er det kun vask og armatur som mangler på kjøkkenet vårt.

Jeg har vinglet litt mellom børstet stål eller messing….men nå har jeg bestemt meg og fått tillatelse..(hi hi) så da blir det messing til slutt:)

Det er gøy med litt “bling” bare det ikke blir for mye av det, så derfor blir det en miks av både messing og stål på kjøkkenet.

Nå skal jeg bare finne ut hvilken leverandør det blir, noe som er vanskelig nok i seg selv.

Bilder kommer etterhvert som det blir ferdig:)


Bildene er hentet fra pinterest

Følg meg gjerne på Pinterest og Instagram
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg