Følelsen av vår

Jeg begynner å bli klar for vår selvom det er noe tidlig…siden det bare er 1.februar i dag…

Uansett er det veldig deilig at det ikke er så kaldt lenger og jeg merker at energien er tilbake!

Nå om dagen er jeg på utkikk etter fine turkise, blågrønne og duse rosatoner til å ha på veggene – og jeg merker at jeg begynner å bli klar for litt gult igjen også…bilder av alle disse fargekombinasjonene i den nye leiligheten vil komme etterhvert:)

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Kjøpt en ny fantastisk bok på Eske fra Taschen – masse kule surfebilder av Leroy Grannis:)

SAMSUNG CSC

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg