Mer pasteller i 2016

Som dere vet så har Fargerike kåret Rosa til årets farge 2016 – så da var det jo veldig gøy at Pantone også har med rosa i sin kåring av årets farge.

Men Pantone valgte ikke bare en farge i år men to, og det er Rose Quartz og Serenity.

Rose Quartz er en lyse rosa farge og Serenity er en lys blå nesten babyblå farge…to nydelige farger spør du meg, og to farger jeg har brukt hjemme.

Jeg er jo ganske svak for pastellfarger så det er gøy å se at trenden fortsetter inn i det nye året – jeg slipper iallfall å male veggene..he he…

Her ser du litt inspirasjon hvordan du kan bruke fargene, og hvor jeg har brukt mine!

Bildene er tatt av den flinke fotografen Margrethe Myhrer

Bildene er hentet fra Pinterest og Vogue Living.com

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg