Nye gulv

Da har jakten på det perfekte gulvet startet, og det er ikke lett….for gulvet er jo en stor del av hjemmet, og det kan gjøre så utrolig mye med et rom. Fargen er veldig viktig med tanke på hva slags farge du skal ha på veggene, og med tanke på hvor mye lys du har i rommet. Et veldig mørkt gulv suger jo til seg lys, og man trenger mye lys. Hvis gulvet har mye gult eller rødt i seg, påvirker det farger på veggene og møbler. Jeg synes både mørke og lyse gulv er veldig fint, men man skal tenke seg godt om før man velger fargen og type treverk til det du mener kan passe hjemme hos deg selv.

Så akkurat nå tenker jeg på at det skal klaffe med den riktige fargen, akkurat nok kvist, eik, ask, gran eller oljet, såpet,hvor bred plank etc.

Drømmen er vel et Dinesen gulvet Douglas gran i bred plank, evt fiskebensmønster….

Men til vi klarer å lande på noe som helst, her er litt inspirasjon så lenge!

Inspirasjonsbilder hentet fra nettet

 

 

2 kommentarer
    1. Hei, jeg har lest bloggen din utrolig lenge, men har aldri lagt igjen en kommentar. Så jeg tenkte altså at det var på tide. For det første så elsker jeg måten bloggen din har utviklet seg på. De emnene du skriver om å generelt måten du formulerer deg på liker jeg veldig godt. Jeg syntes du er utrolig vakker, og tenkte at jeg rett å slett bare måtte si det!
      Keep up the good work!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg