Inspirasjon til drømmeleiligheten

Siden jeg er i leilighets-modus om dagen så fortsetter jeg å vise frem litt ideer til innredning – og hvordan den perfekte leiligheten skal se ut.

Det blir en mix, da jeg ikke har en bestemt stil.

Jeg vet veldig godt hva jeg IKKE vil ha så det er jo en god start….men så er det veldig mye jeg gjerne kunne tenkt meg også:)

Inspirasjonen starter med le bedroom…

Det perfekte soverom – og gjerne med direkte gjennomgang til badet.

 

Nydelig tapet hvis man har takhøyden…

Perfekt blåfarge og passe bohemsk…

Elsker Svenskt Tenn..need I say more..

Super kule fliser..

Deilig bad med nydelige materialer i tre og betong – stilrent og behagelig.

Super fresh taper(passer også perfekt på toalettet)

Elsker fiskebeinmønsteret.

NYDELIG stue…tar gjerne takhøyden med:)

Lekker farge, sofa og lampe.

Fantastisk tak, gul sofa og gulv…liker også kontrasten mellom stuene.

Ønsker meg restart milano lampen og et sånt speil..og sofaen, teppet…:)

Super fin og elegant gang…og gulvet er perfekt!

Akkurat passe kårni for min smak – elsker mixen!

Stort kjøkken og øy..

Fin materialmiks.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg