Brain new trend…

Hvis jeg skal spå noe for interiørtrendene i 2015..så tipper jeg at vi får se mye mer av menneskeanatomien og som f.eks hjernen…

Vi har jo allerede sett en stor trend de siste årene med reptiler, dyreskaller,  tørkede sommerfugler og utstoppede dyr generelt….så i dyreverden har jo dette vært ganske fremtredende..Men i 2015 tipper jeg vi kommer til å se mer av mennesket…og det høres kanskje litt fælt ut…men jeg kommer til å slenge meg på og har allerede gjort det med denne herlige rosa hjernen:)

8 kommentarer
    1. Usikker på den der, altså… Den er liksom ikke like estetisk vakker som det andre du nevner. Men jeg ler godt om du har rett 😉 Forøvrig enig med Olive, nydelig farge på veggen! Finnes det en kode?

    2. Leste reportasje i 1-2-3.Flott hjem!Har lett etter Fornasetti tapetet du har i entreen. Vet du hvor jeg kan få tak i denne i Norge?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg